FANDOM

Vvardenfell Official Map

Vvardenfell je veľmi veľký ostrov v Morrowinde, nachádza sa na severovýchode Tamrielu. Odohráva sa v ňom príbeh The Elder Scrolls III: Morrowind.

Jedným z hlavných orientačných bodov je Rudá Hora (Red Mountain), sopka, situovaná v strede ostrova, ktorá neustále vystreľuje do vzduchu mračná prachu. Toto viedlo k vytvoreniu dlhých úsekov neúrodných a neobývateľných Ashlands, kde tečie láva a sú tam bežné prašné búrky, ako sa dá vidieť v Molag Amure. Tieto búrky sú takisto príčinou Plesňovej nákazy (Blight), až do udalostí TES: Morrowind.

Avšak vo všetkých smeroch okolo Oblasti Rudej Hory sa nachádzajú rôzne ekosystémy, ktoré sú domovom veľkého množstva unikátnych rastlín, tvorov a takisto aj mnohých usadlostí. Politické zoskupenie je takisto rôznorodé, nachádzajú sa tam Veľké Rody, Ríša a Chrám Tribunálu, mimo iných, všetci spolu koexistujú a súperia o vplyv. Hlavné mestá Vvardenfellu zahŕňajú Vivec City, domov Chrámu Viveca a Ministra Pravdy, Balmoru, sídlo rodu Hlaalu, Ald´ruhn, sídlo rodu Redoran a Sadrith Mora, sídlo rodu Telvanni.

Regióny Editovat

- Ascádske Ostrovy (The Ascadian Isles)

- Ashlands

- Azurino Pobrežie (Azura´s Coast)

- Horké Pobrežie (The Bitter Coast)

- Grazelands

- Molag Amur

- Západný Gash (The West Gash)

- Sheogorad

- Oblasť Rudej Hory (Red Mountain Region)

V síti Wikia

Náhodná Wiki