FANDOM

Tretia Légia (Third Legion), tiež známa ako "Verná Trojka", alebo jednoducho len "Verná", bola Cisárska Légia Septimov počas Druhej Éry, predtým než bola reformovaná ako Rubínová Légia.

História Editovat

Attrebus2.gif

uniformovaný vojak Tretej Légie

Tretia Légia sa začala zhromažďovať neďaleko Anvilu. Potom čo sa nazbieral dostatočný počet členov bola Légia okamžite vyslaná do Imperial City, aby pomohla ukončiť Mothskú Rebéliu. Počas bojov v Mothskej Rebélii sa nováčikovia postarali o novú prezývku pre Légiu ("Verná"), zatiaľčo boli v Hesodských Kasárňach obliehaní Cultistami. Légia bola súčasťou čestnej stráže Cisára Tibera Septima, keď sa vrátil do hlavného mesta.

Légia sa zúčastnila bojov v každom kúte expandujúcej Ríše a je známa tým, že vyrazila proti Tarak Shan a prenasledovala únoscov až do hlbín Black Marsh v 2E 861. Keď sa Senchal odmietol vzdať Generálovi Pottreidovi, generál nariadil vyplienenie tohto mesta, čo malo za následok smrť mnohých Khajiitských mužov, žien a detí. Táto udalosť bola vymazaná zo záznamov Ríše a odstránená z oficiálnej histórie.

Počas pasce nastraženej Druhým Aldmerským Domíniom v Black Rocks bola väčšina Légie zabitá, alebo zajatá, utieklo len málo členov. Zvyšky Légie vytvorili jadro pre Rubínovú Légiu a boli vyslaní do Nibenay Valley na dobu celého 2E 863. V 2E 864 bola Rubínová Légia vyslaná do Stros M´Kai, aby slúžila ako osobná stráž Amiela Richtona. Členovia Légie boli umiestnení okolo ostrova, veľa ich bolo v paláci, väzení a na uliciach Port Hunding. Rubínová Légia bránila palác počas invázie Nepokojného Spolku (Restless League) pod vedením Cyrusa Nepokojného a Soul Sword. Veľa členov Légie bolo zabitých, alebo vyradených z činnosti a Tiber Septim súhlasil s vyjednávaním o miere v Zmluve o Stros M´Kai (Treaty of Stros M´Kai).

Známi členovia Editovat

- Attrebus

- Generál Pottreid

V síti Wikia

Náhodná Wiki