FANDOM

SummersetMaplabled.jpg

Summersetské ostrovy (tiež zvané aj Sumurset, Summurset a Sumerset), alebo Alinor (počas Merethickej éry a znova po 4E 22) sú súostrovím pozostávajúcim z troch hlavných ostrovov: Summerset, Auridon a Artaeum. Nachádzajú sa na juhozápade od Tamrielu, západne od Valenwoodu. Provincia je domovom Altmerov. Ostrovy boli považované za súčasť Tamrielskej ríše, napriek tomu že sa nachádzajú v Abeceánskom mori.

Náboženstvo Editovat

Náboženstvo Altmerov je vzhľadom k ich kultúre, hrdinom, Aeadrám a Daedrám veľmi zaujímavé. K bohom ktorých vyznávajú patria: Auri-El, Trinimac, Magnus, Syrabane, Mara, Stendarr a Phynaster. Ich hlavným nepriateľom spomedzi bohov je Lorkhan.

Významné miesta Editovat

Alinor - hlavné mesto ostrova.

Kryštálová Veža (Crystal Tower) - monument pre zosnulých duchov elfského ľudu. Pozdĺž trblietavých stien veže sú hroby padlých Altmerov, ktorí prišli na toto územie v skorších dobách. Veža slúži ako pripomienka na silu elfov, ktorí sa na krátky okamih v histórii dokázali spojiť.

Firsthold - najväčšie mesto Auridonu a druhé najväčšie miesto provincie.

Skywatch - prístavné mesto na východe Summersetských ostrovov. V 1E 1301 bolo mesto obliehané Sloadmi počas ich invázie do ríše elfov.

V síti Wikia

Náhodná Wiki