FANDOM

StrosMkai.png

Stros M'Kai, kedysi domov korunného princa A'Tora, je dôležitým ostrovom neďaleko Mysu Modrého Rozdelenia (Cape of the Blue Divide), známeho pre Dwemerské ruiny a nádherné observatórium známe ako Orrery.

História Editovat

Kedysi kniežatstvo dediča Thassada II, A'Tora, Stros M'Kai slúžil ako úrad pre Dočasného Guvernéra Amiela Richtona, ktorý bol poverený bezpečnosťou a držaním hliadok nad barbarským južným pobrežím Hammerfellu. Lord Admiral Richton porazil princa A'Tora v Bitke o Hunding Bay a bol najväčším spomedzi dlhej rady hrdinov, ktorí slúžili v Coloviánskom Západnom Námorníctve (Colovian West Navy). Stros M'Kai by okrem Dwemerských ruín nebol ničím zaujímavý, avšak jeho výhodná strategická poloha z neho robí dôležitú súčasť Hammerfellu.

Zaujímavosti Editovat

- Astrid tvrdí, že na ostrove sa nachádza extrémne smrteľná rastlina Jarrin Root.

- Stros M'Kai vyváža rum.

- Stros M'Kai je miestom, kde sa odohrali udalosti The Elder Scrolls Adventures: Redguard v 2E 864.

- V The Elder Scrolls V: Skyrim môžme často počuť banditov spievať pieseň o Stros M'Kaii.

- Stros M'Kai bol kedysi domovom jediného známeho člena rasy Sloadov, N'Gastu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki