FANDOM

Stonekeep je pevnost, nacházející se v provincii Hammerfell, kousek mimo Rihad. Je jedním z několika míst, které musí Věčný šampion (Eternal Champion) navštívit v The Elder Scrolls: Arena.

Popis Editovat

Pevnost je sice jen jednopatrová, ale poměrně rozsáhlá. Mezi pokoje patří trůnní sál, úřední hala, královská ložnice, společenská místnost, jídelna, kuchyň a velké vězení.

V době příchodů Věčných šampionů tu bývá kvůli častým záplavám proraženo množství jeskyních stěn.

Questy Editovat

Při zastavení Jagara Tharna musí Věčný šampion riskovat cestu do Stonekeepu a získat kus pergamenu ukradeného Golthogem Temným (Golthog the Dark), který potřebuje pro královnu Blubamku z Rihadu výměnou za informace o Holi chaosu (Staff of Chaos).

Historie Editovat

Stonekeep bylo řízeno skupinou mírových rytířů, vedenou králem. Při vstupu bylo nutné odevzdat všechny zbraně strážím.

Bylo napadeno skřety, kteří tunelovali cestu do pevnosti. Potom, co skřeti zabili krále, se zbylí přeživší pokusili o útěk přes vybudovanou skřetí jeskyni na jih. To se nicméně nepodařilo, a tak se tunely vrátili zpět se snahou o poslední obranu, při které byli pravděpodobně zničeni.

Poté, co bylo původní obyvatelstvo zabito, se pevnost stala domovem mnoha tvorů, včetně obřích krys, vlků, Orků, kostlivců, minotaurů, velkých pavouků a ghúlů (Ghouls). Stejně jako Golthoga Temného a jeho armády skřetů.

V síti Wikia

Náhodná Wiki