FANDOM

Redguard.png
Redguardi pocházejí z provincie Hammerfellu. Jsou rasou známou pro jejich extrémní rychlost a hbitost. Jsou vynikající ve všech uměních týkajících se mečů a štítů. Jsou potomky dlouhé linie válečníků a mystických věštců.

Jsou nejvíce přirozeně talentovaní válečníci Tamrielu, tmavé kůže, kudrnatých vlasů. Redguardi z Tamrielu se zdají být zrozeni k boji, ale jejich pýcha a urputná nezávislost jejich duše je dělá více vhodné jako průzkumníky, volné hrdiny bez přímého cíle nebo dobrodruhy spíše než řadové vojáky. Navíc k jejich kulturnímu spříznění pro rozmanité zbraně a brnění jsou Redguardi požehnaní tvrdostí a rychlou nohou.

Hlavním náboženstvím je směs víry předků a víry v tradiční Yokudan pantheon.

Podle Redguarda Trayvonda nemají v Hammerfellu rádi kouzelníky, protože kradou duše a pletou hlavy lidem. Hlavně nenáviděli magii Vyvolání (Conjuration) ve spojení s nekromancií a mysticismus, protože ten si hrál s myšlenkami. Avšak se zmiňuje, že toužili spolu s ostaními Redguardy po Destrukční magii, která se k jejich kultuře hodí.

Ikdyž jsou Redguardi lidé, nemají stejnou krev jako Nordi, Imperiálové a Bretonci z toho důvodu, že pocházejí z Yokudy.

V síti Wikia

Náhodná Wiki