FANDOM

Pyandonea je ostrov/kontinent nachádzajúci sa ďaleko na juhu od Summersetských ostrovov a je domovom nepolapiteľných Maormerov (Maormer). Pásmo ostrova je pokryté väčšinou hustými dažďovými pralesmi a je doslova "ihriskom" pre južných vodných duchov.

Tumblr me5w4j5cNW1rivsrgo1 500.jpg

Charakteristika Editovat

V roku 2E 486 bola pri brehoch Alinoru spozorovaná malá flotila Maormerov. Kráľ Hidellith vydal rozkaz na jej prenasledovanie a tak sa Alinorské námorníctvo vydalo za drobnou flotilou Maormerov. Lode Alinoru sa hnali nezmapovanými vodami a príliš neskoro si uvedomili, že boli vlákané do pasce. Väčšina Alinorských lodí bola zničená, vrátila sa len jediná vojnová loď, ktorá opísala zem Maormerov ako "morskú džungľu". Masívne plošiny vody prelievajúce sa cez vegetáciu budovali na hladine bludiská, cez ktoré sa prelievali vlny oceánu. Úponky chalúh uväznili všetky Maormerské lode a poskytli skvelú kamufláž pre morských hadov, ktorí strážili Orgnuma a niekedy boli využívané ako jeho tvory na jazdenie. Krajina bola brázdená búrkami hmly, ktoré ešte sťažovali orientáciu prípadných narušiteľov. To, že sa bola schopná vrátiť aspoň jedna loď svedčí o geniálnej námornej zručnosti Altmerov.

Zaujímavosti Editovat

- Tajomný kontinent nachádzajúci sa na glóbuse v The Elder Scrolls II: Daggerfall je často označovaný ako Pyandonea.

V síti Wikia

Náhodná Wiki