FANDOM

Magnus Septim ( 3E 79 - 3E 145) byl jedenáctým vládcem Tamrielské říše.

Magnus Septim I.
Tamrielský císař
Doba vlády 3E 140 - 3E 145
Předchůdce Cephorus Septim I.
Následník Pelagius Septim III.
Manžel/ka Utheilla Direnni
Děti
Pelagius Septim III., Jolethe Septim
Rod Septimové
Otec Pelagius Septim II.
Matka Quintilla Vulstaed
Narození 3E 79
Úmrtí 3E 145

Životopis:Editovat

Magnus byl nejmladší syn císaře Pelagiuse Septima II. a císařovny Quintilli Vulstaed. Byl nevlastním bratrem Antiochuse Septima , bratr nechvalně proslulé Potemy Septim a Cephoruse Septima I..

Magnus nastoupil na trůn po smrti svého staršího bratra Cephora, když spadl z koně a na následky zranění zemřel v roce 140 3E. Magnus se stal císařem v poměrně pokročilém věku, při korunovaci mu bylo 61 let a byl tedy jen o rok než jeho starší bratr. Navíc se netěšil ani moc dobrému zdraví. Říká se, že svůj díl na tom měla i válka proti jeho sestře Potemě. Za jeho pětileté vlády se odehrálo mnoho zatýkání a soudů těch, kteří během Války o Rudý diamant zradili a postavili se proti říši - tedy na stranu Potemy.

Než se stal císařem, žil před válkou v Almelexii, kde byl radní na královském dvoře, ale nakonec mu bylo řečeno že je příliš mladý na to, aby držel více formálních funkcí.

Magnus si vzal Altmerskou ženu (nejspíše elfku) jménem Utheillaod známého klanu Direnni. Sní měl dvě děti, dívku jménem Jolethea syna jménem Pelagius, který je spíše znám jako Pelagius Septim III., nebo Pelagius Šílený.

Smrt:Editovat

Magnus Septim zemřel po pouhých pěti letech vlády v roce 145 3E ve věku 66 let. Říká se, že jeho syn Pelagius "šílený", ho zabil aby získal trůn pro sebe. Učenci se však shodují, že to je vysoce nepravděpodobné, vzhledem k tomu, že byl Pelagius zvláštní osobnost a navíc po smrti Potemy Septim byl zaneprázdněn vládnutí v Solitude, a tak zřídka kdy navštívil  Císařské Město .

V síti Wikia

Náhodná Wiki