FANDOM

Klan Bagrakh bol Orsimerský klan, ktorý existoval od Prvej Éry a sídlil vo Wrothgare.

História Editovat

Na začiatku 10. storočia Prvej Éry uskutočňoval Klan Bagrakh Bjoulsaeské Nájazdy proti Bretónskym a Redguardským mestám pozdĺž rieky. Golkarr a Klan Igrun chválili tieto nájazdy, dokonca za nich možno prebrali zodpovednosť, aj keď v očiach ľudí za nich boli prevažne zodpovední Orkovia z Orsinia. V 1E 948 poslal Kráľ Joile z Daggerfallu správu o týchto nájazdoch Gaidenovi Shinjimu. Výsledkom bolo Obliehanie Orsinia, ktoré sa začalo o 2 roky neskôr.

Po skončení Obliehania robili Malacathoví Oddaní každých 10 rokov rituál, ktorý preklínal Klan Bagrakh a niekoľko ďalších klanov pod Malacathovým vedením, pretože ich nájazdy spôsobili inváziu Orsinia.

Kurog gro-Bagrakh, budúci kráľ Druhého Orsinia, sa narodil v Bagrakhskej pevnosti vo Wrothgare. Keď sa do pevnosti neskôr vrátil pred Vojnou Kráľa Ransera v 2E 566, vyzval veliteľa Bolazgara na duel, v ktorom ho zabil. Týmto aktom sa stal veliteľom Klanu Bagrakh, až do roku 2E 583 v ktorom bol zabitý.

V síti Wikia

Náhodná Wiki