FANDOM

Ka Po´ Tun, v minulosti známy ako Po´ Tun, je mačkovitá rasa tvorov vyzerajúcich ako tigre, ktorí sa nachádzajú na kontinente Akavir. Spolu s Kamal, Tang Mo a Tsaesci je jednou zo štyroch rás, ktoré ostali na kontinente.

22060-1-1344537982.jpg

bojovník Ka Po´ Tun

Charakteristika Editovat

Sú opisovaní ako tvory podobné tigrom, pravdepodobne sa vzhľadovo podobajú Khajiitom a Lilmothiitom. Hovorí sa, že sa Khajiitom podobajú telesnou štruktúrou čo sa týka humanoidného mačkovitého vzhľadu a pruhmi na miestach so škrvnami. Ich vodca, Tosh Raka, údajne transformoval samého seba do podoby veľkého oranžovo-čierneho draka, ale nevie sa, ako veľmi sa podobá na bežných drakov obývajúcich Nirn.

História Editovat

Potom čo Tsaesci skonzumovali všetkých obyvateľov Akaviru, pokúsili sa skonzumovať všetkých drakov. Červení draci boli zotročení, ale čierni draci odleteli do Po´ Tunu. Nastala veľká vojna, ktorá oslabila obe rasy a skončila úmrtím všetkých zostávajúcich drakov Akaviru. Odvtedy sa tigrí ľudia pokúšali zmeniť na drakov. Podarilo sa to však len ich vodcovi, Tosh Rakovi. Pod jeho vládov sa rasa Po´ Tun premenovala na Ka Po´ Tun, symbolizujúc ich vzostup nad Tsaescijskú Ríšu (Tsaesci Empire).

Ka Po´ Tun mal veľa potýčok, bitiek a vojen so všetkými rasami Akaviru, avšak Tsaesci považujú za svojich najväčších nepriateľov. Po Tosh Rakovej korunovácii na Tigrieho Dračieho cisára (Tiger-Dragon Emperor) sa Ka Po´ Tun stal najmocnejšou ríšou Akaviru, mocnejšou než Tsaesci. V posledných správach sa hovorilo o tom, že Ka Po´ Tun sa spojil s Opičím ľudmi z Tang Mo (Monkey People of Tang Mo), aby mohli spoločne bojovať proti Tsaesci. Takisto sa hovorí, že Tosh Raka si prial napadnúť Tamriel, potom čo porazia Tsaesci.

V síti Wikia

Náhodná Wiki