FANDOM

Ivarův dvůr
327
Geografické info
Typ sídla: vesnice
Země: Tamrielská říše
Provincie: Skyrim
Država: Průrva
Správní info
Počet obyvatel: cca. 13 - 15 (TES V)
Herní údaje
Hry: The Elder Scrolls V: Skyrim

Ivarův dvůr je vesnice, nacházející se v državě Průrva, spadá tedy pod vládu města Riften. Vesnicí protéká Černá řeka, pramenící v nedalekém jezeře. Ivarův dvůr leží přímo pod Jícnem Světa, a je tak v přímém sousedství Šedovousích z Vyšného Hrothgaru. Obyvatelé vesnice snášejí Šedovousé celkem dobře, dokonce je zásobují jídlem. Ve vesnici se také často zastavují poutníci, kteří cestují na Jícen Světa, po poutnické cestě, která sestává ze sedmi tisíc schodů. Pro tyto poutníky se zde nachází Wilemyrova krčma, která jim poskytuje ubytování. Ve vesnici žije jen několik málo obyvatel, mnozí považují těžko přístupnou vesnici pro trvalý život nudnou. Obyvatelé si také stěžují na zdejší mohylu, kde prý straší duchové. Vesnice sestává z krčmy, dvou domů, pily a jednoho polorozbořeného domku. V omezené míře se zde pěstuje zelenina (bramobory, zelí, pšenice) a chovají slepice. Ve vesnici se také nachází pila na zpracovávání dřeva, ta má však problémy s medvědy, kteří ničí stromy vhodné pro výrobu.

V síti Wikia

Náhodná Wiki