FANDOM

Elisif Jasná
31.jpg
Jarla Elisif
Jarl v Solitude
Doba vlády 4E 201? - Současnost
Předchůdce Torygg
Manžel/ka Torygg
Narození Neznámo

Elisif Jasná (angl: Elisif the Fair) byla jarlem v Solitude. Byla vdovou po velekráli Toryggovi a měla tak legitimní nárok na Skyrimský trůn. Elisif byla mladou a nezkušenou vládkyní, která stála na straně říše a během občanské války ve Skyrimu se opírala o generála Tulia.

Životopis Editovat

Manželka velekrále Editovat

Nevíme nic o raném životě Elisif. Víme jen to, že se vdala za skyrimského velkokrále Torygga. Mladý pár žil v Modrém paláci v Solitude, a zdá se, že se manželé upřímně milovali. Idyla však byla přerušena, když Ulfric Bouřný háv předstoupil před Torygga a vyzval jej k souboji. Torygg byl sice zdatný bojovník, avšak Ulfric využil pradávný řev - hlas thu´um a Toryggovo tělo bylo doslova roztrháno na kusy.

Jarl Editovat

Po manželově smrti usedla Elisif na samotský trůn jako jarl v Solitude. Po manželovi zdědila schopné a inteligentní rádce. Zemané však šířili pomluvy o jejím mladém věku a nezkušenosti. Elisif se otevřeně postavila na stranu říše, jejíž zájmy její manžel hájil. Vložila svou důvěru do rukou generála Tulia, který vedl císařské legie v době občanské války, která po Toryggově smrti ve Skyrimu vypukla.

Předchůdce:
Torygg
11 Jarl ze Solitude
4E 201 - v úřadu
11 Nástupce:
V úřadu

V síti Wikia

Náhodná Wiki