FANDOM

Imperial City Palace.png

Císařský palác

Císařský palác (The Imperial City Palace), také známý jako Císařské město (Imperial City), Zelená císařská cesta (Green Emperor Way) nebo Bílo-zlatá věž (White-Gold Tower), je středem Imperial City. V okolí rostou v hojném množství houby Fly Amanita.

Okolí Editovat

V areálu Císařského paláce se nachází mnoho náhrobků a mauzolea. Samotná věž má šest podlaží, které jdou směrem nahoru v následujícím pořadí: suterén, patro Rady starších, patro Císařské gardy, Elder Scrolls knihovna, patro Slepých mnichů a patro císařských Bojových mágů (kancléř Ocato).

Green Emperor Way-Map.jpg

Mapa Císařského paláce

Obyčejný návštěvník se dostane nejvýše od druhého patra – Rady starších. Další dveře jsou zamčeny a není zde žádný klíč k odemknutí. Zbývající podlaží jsou zpřístupněná pouze v Zlodějském cechu při questu The Ultimate Heist.

Jediný způsob, jak se dostat do vyšších podlaží, představuje průchod nazývaný „stará cesta.“ Nachází se v císařské kanalizace. Je možné také použít příkaz k odemknutí dveří, ale je to velmi komplikované, protože Císařská garda bude, po vstupu cizince do tohoto prostoru, útočit.

Během Velké války ve 4E 171-175 bylo Imperial City přepadeno a vypleněno, Císařský palác vypálen a Bílo-Zlatá věž zničena.

Body zájmu Editovat

Imperial City Palace3.png

2. podlaží Císařského paláce - patro Rady starších

Mausoleum), která se nachází v areálu Císařského paláce.

Questy Editovat

  • Hlavní quest (Main Quest)
  • Nepřátelská soutěž (Unfriendly Competition)

Zajímavosti Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki