Class creation battlemage

Bojoví mágové (Battlemage) jsou třída v Elder Scrolls hrách. Obvykle se zaměřují na boj s použitím kouzel, stejně jako tupých (omračovacích) a ostrých zbraní. Jsou smrtící jednotka učenců a vojáků, vyškoleni využívat útočná kouzla během boje. V takových situacích mají Bojoví mágové jen málo sobě rovných. Tito dobrodruzi preferují rychlý útok a vyřizování účtů, oproti čekání na chybu svých soupeřů. Jsou také schopnými alchymisty. Vaří lektvary a jedy, které potom používají v boji.

Statistiky Editovat

Specializace Editovat

  • Magie

Výhody Editovat

  • Inteligence
  • Síla

Hlavní dovednosti Editovat

Popis a funkce Editovat

Bojoví mágové jsou velmi užiteční pro hráče, kteří nemají rádi zdlouhavé boje. Díky jejich schopnostem s omračovacími a ostrými zbraněmi a destrukčními kouzly rychle skoncují s jakoukoliv opozicí, zatímco alchymie umožňuje vytváření silných lektvarů obnovující zdraví, nebo napomůže, stejně jako silné jedy, k dalšímu zkrácení boje. Vyvoláváním mohou přivolat mocné spojence, způsobující ještě větší škody na nepříteli a současně sloužící jako ochrana v boji. Při nedostatku brnění nebo štítových dovedností využívají Bojoví mágové předvolané spojence k odvrácení pozornosti soupeřů. To jim dává šanci nepřítele obklíčit a zaútočit zezadu.

Používání magie spíše než luky dělá šípy bezvýznamné. Nevýhodou Bojových mágů je, že omračování v kombinaci s dovedností ostrých zbraní je téměř nevyužité. Zatímco vytvoření třídy s jednou nebo druhou dovedností umožňuje ve finále vybrat více užitečných schopností a sestavit mocnější jednotku.

V síti Wikia

Náhodná Wiki