FANDOM

Blackwood

Blackwood je velká močálovitá oblast na jihu provincie Cyrodiil, kterou odtéká řeka Niben (Niben River) do zálivu Topal (Topal Bay). Jeho hranice tvoří Khajiitský Elsweyr na západě a Black Marsh na východě.

Ačkoli je západ a jihovýchod kopcovitý, Blackwood je především rovinatý. Tato oblast je obzvláště úrodná, vyskytují se zde fialově kvetoucí keře, Bílé duby (White Oak) a holé Cypřiše (Cypress Tree). Horší viditelnost v celé krajině je způsobena mlhou a silnými dešti.

Blackwood MapLocation

Přes Blackwood, po obou březích řeky Niben, vede Žlutá i Zelená cesta. I přes nízkou nadmořskou výšku a četné tůňky stojící vody, je Panther jedinou řekou, která značí severní hranici Blackwoodu s údolím Nibenay a Nibenayskou pánví.

Flora a Fauna Editovat

Typické deštivé podnebí dělá z Blackwoodu úrodnou a různorodou oblast, která nabízí široký výběr rostlin. Z hub je to převážně čapulka bahenní (Bog Beacon), strmělka mlženka (Clouded Funnel Cap) a Green Stain Cup. Močálové rostliny jako hadovka smrdutá (Stinkhorn) a lilie tygrovaná (Tiger Lily) zde rostou stejně jako běžnější druhy, např. Aloe Vera, Domica Redwort, Dragon's Tongue Plant, levandule (Lavender) a Somnalius. V blízkosti vody se nachází, na sběr nevhodné, masožravé rostliny (Pitcher Plant). S vodními rostlinami se nejčastěji setkáme v podobě leknínu posvátného (Sacred Lotus) nebo vodního hyacintu (Water Hyacinth), rostoucími v mělkých rybnících po celé bažině. Nirnský kořen (Nirnroot) je zde velmi rozšířený a lze jej nalézt podél břehů vnitřních jezer, rybníků a řek.

Mezi tvory obývající močál patří krab bahenní (Mudcrabs), potkani, trollové (Trolls) a vlci.

Lokace Editovat

Kosmopolitní, pestré město Leyawiin leží v jižním Blackwoodu, kde Niben ústí do Topalského zálivu. Alessia Ottus tvrdí, že se Leyawiin může pochlubit nejlepšími obchody a obchodníky v Cyrodiil (mimo Imperial City), ale také město kritizuje pro argoniánskou a khajiitskou rasu, kterou označuje jako "zpustlou lůzu."

V blízkosti jsou osady Šedá země (Greyland) a Doupě bílého hřebce (White Stallion Lodge), dále na sever potom Pohraniční stráž (Border Watch) a Vodní hrana (Water's Edge), ležící v úzkém pruhu mezi Nibenem a Elsweyrem

Malá osada Blankenmarch se nachází severozápadně od Leyawiinu. Ubytování lze využít v hostinci Opilý drak (The Drunken Dragon Inn), který se vyskytuje v centru Blackwoodu, jižně od Žluté cesty.

Body zájmu Editovat

  • Sheogorathova svatyně (Shrine of Sheogorath) v západní části Nibenu, nedaleko Bravilu. 
  • Nocturnal, vlastníčka užitečného Skeleton Key, má svatyni severně od Blankenmarchu, kousek od Žluté cesty. 
  • Deepscorn Hollow je jedním z nejjižnějších míst celé provincie Cyrodiil s podvodním vchodem v zálivu Topal. 

Ayleidské zříceniny Editovat

Tábořiště Editovat

Jeskyně Editovat

Pevnosti Editovat

Doly Editovat

Osady Editovat

V síti Wikia

Náhodná Wiki