FANDOM

Altmeři.jpg

Vzhled altmerů ve hře TES V: Skyrim

Altmerové nebo vznešení elfové (též altmeři či vysocí elfové, v originále high elves) jsou elfí rasou, kteří pocházejí z ostrova Summerset Isle. Altmeři jsou proslulí díky svým vylepšeným magickým schopnostem. Jméno altmer se skládá ze slov alt (vysoký) a mer (označení pro elfa).

Charakteristika Editovat

Jako rasa altmerové usilují udržet si vzhled svých předků, rasy aldmerů, hlavně díky velice vybíravým tradicím v manželství a reprodukci. Jsou nejvyšší rasou humanoidů, vyšší než většina lidí a dokonce jsou vyšší než ostatní rasy elfů. Jejich kůže má bledý zlatavý odstín, ovšem není bledě bílý jako mají severské rasy jako jsou nordové, ale zároveň jsou světlejší než bosmerové. Jsou štíhlí a mají viditelné špičaté uši.

V průměru mají altmerové slaběji stavěné tělo než lidé a nejsou tak zdatní. Ani nejsou tak mrštní jako jejich bosmerští bratranci. Avšak jsou nejvíce inteligentní rasou Nirnu s největším nadáním umění magie. V tomto ohledu překonávají dokonce bretony. Toto silné pouto s Magnusem, bohem magie, má neblahý vedlejší efekt, který dělá altmera vůči magii více náchylného. Dlouholeté šlechtění jejich rasy je dovedlo k veliké odolnosti vůči nemocem, rovnající se téměř té argoniánské.

V síti Wikia

Náhodná Wiki